Dålig bloggare.

I dag har jag inte varit mycket till bloggare. Inte kan jag skylla på att jag har haft fullt upp heller för det har jag verkligen inte, tvärtom. Jag har legat i soffan och agerat soff-potatis. Har börjat på en ny bok, som jag INTE köpt på bokrean. Jag har nämligen tre olästa sanna böcker. Dom har legat i lådan här hemma i ett halvår tror jag. Jag är sån där människa att antingen läser jag ur böckerna på en gång eller så läser jag inte alls. Inget mellanting. Vad det gäller allt förresten. Sedan läser jag enbart självbiografier också.
I alla fall så tog jag en paus i mitt läsande och vi tog en sväng till ICA Maxi och handla lite mat och en blombukett till mamma och pappa. Där efter åkte vi hem till dom och lämnade buketten och några filmer + Dexter. Dom har fått dille på Dexter.

Och åh vad jag älskar min familj.




Hugge-bugge gillade buketten.
Kommentarer
Nicole säger:

Tack! Älskar att få komplimanger för mina foton. :)

2009-02-26 | 22:27:41
Bloggadress: http://nicolenyholm.blogg.se/
Madelene säger:

Jamen vad roligt. Det är bara det att jag inte kan bestämma mig för om det ska vara bara hästen, eller en på oss tillsammans =)

2009-02-27 | 07:06:49
Bloggadress: http://dreamerm.blogg.se/
EnviroSheila säger:

Vilken ras är det på Hugge? Han är otroligt söt men jag kan inte riktigt placera honom :)

2009-02-27 | 08:32:10
Bloggadress: http://envirosheila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback