Bilder från igår.

Kvällen i går var trevlig :-) Lite mycket dricka kanske.





Elina som flyttar till London i morgon. Hon fick linnet som avskedspresent av mig :-)




Hugo ville vara med tjejerna när jag sminkade mig och Elina.




Vi grundade lite här hemma innan vi åkte.




På strike.




Minette och Sanna.




Mikaela.




Mia och Minette.




Elina petar mat ur tänderna. Hoho.




Jag i väntan på att Mikaela skulle komma och öppna hennes lägenhet där vi skulle festa.




Mm lite för mycket alkohol kanske det blev ;-)
Kommentarer
vickan säger:

Det låter som om ni haft en kul kväll helt enkelt. Tjejkvällar är alltid kul. Ett säkert kort liksom/Vickan.

2009-02-28 | 13:43:58
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/Annehlie
Elina säger:

tack emma för linnet och tack för en underbar kväll med dig!!!! kommer sakna dig gumman min! älskar dig <3

2009-02-28 | 15:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback