Hissar/Dissar.

 

 

 

 

Nya supermario Broos - Så sjukt kul! Det är till och med bättre än det gamla kult-mariot som jag alltid har älskat!

Clementiner - Haha jag vet det är muppig hiss men dom är ju så satans goda nu under vintertiden.

Kedjor och detaljer - På kläder då förstås. I LOVE it. Yep yep I do!

 

 

 

 

Låt-text-bloggare - Jag menar hur tråkigt är det inte att läsa skiten? Man kopierar en sångtext, helst en deppig text och sedan klistrar man in den och kanske en lite bild till. Vem är intresserad av det? Helt ärligt. Nej det går fetbort ;-)

Mellandagsrean
- Seriöst? Det är verkligen bara skit dom rear ut. Inte ens Gina tricot hade något fint på rean i år. Och om man hittar något så är rean typ på 10 kronor eller något. Plus att det är så sjukt jobbigt att trängas. Folk tar INGEN som helst hänsyn och blir som galna när rean kommer.

Noll ork att rita - Ja det suger ju helt enkelt. Behöver väl inte ens skriva om det.
Kommentarer
Linda säger:

I början sålde jag bra utav dem, men inte längre..jag vill bara bli av med dem, då jag stör mig varje gång jag ser dem!

Ok, men hör av dig när det blir aktuellt o vad den andra shopen säger..du som är så duktig måste ju synas!!

2009-12-30 | 13:53:48
Bloggadress: http://hummingbird.blogg.se/
Anonym säger:

dissar också mellandagsrean:)

2009-12-30 | 22:04:23
Bloggadress: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback