2009-listan.


Kan Kenza så kan jag ;-)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja massor. Bland annat så var jag på Vecko Revyns stora blogg gala i stockholm och så var jag till Bulgarien för första gången.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag kör inte med nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min bror och hans fru blev :-)

4. Dog någon som stod dig nära? Nej.

5. Vilka länder besökte du? England (London) och Bulgarien.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja det finns det ju alltid!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Kommer inte på något speciellt datum just nu.

8. Vad var din största framgång 2009? Vet faktiskt inte.

9. Största misstaget? Att jag betalade några tusenlappar till en bluff firma som skulle göra en webshop till mig. Som dom då inte gjorde. Och jag har inte fått tillbaka pengarna än.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja sjuk har jag varit en hel del under detta år.

11. Bästa köpet? Hmm.. alla mina fina klänningar kanske?

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja när jag blev bjuden på blogawards.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Några speciella av Lasse W.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag vet faktiskt inte. Det är så svårt att minnas ett helt år. Haha.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt energi på nollor.

18. Hur tillbringar du julen? Med min underbara familj.

19. Blev du kär i år? Jag är alltid kär i min älskling.

20. Favoritprogram på TV? Mammas pojkar, Robinson, DH, Top model, Project runway osvosv.

21. Bästa boken du läste i år? Gynnings nya.

22. Största musikaliska upptäckten? Ingen tror jag?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Bland annat en systemkamera.

25. Något du önskade dig men inte fick? Jag får allt, haha nejrå. Men jag kommer inte på något, jag brukar oftast önska mig pengar och det får man ju oftast om man önskar sig det :-)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag och boyie bakade och bjöd hem familjen på fika :-)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mer framgångar i stället för motgångar inom karriären.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Väldigt blandad. Jag följer inte trender slaviskt men jag följer dom.

29. Vad fick dig att må bra? Min underbara pojkvän, vår hund och så min fina familj.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen, haha.

31. Vem saknade du? Ingen där heller tror jag.

32. De bästa nya människorna du träffade? Alla dom som jag fortfarande träffar.
Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

hoppas 2010 blir fyllt av framgångar gumman! och noll Nollor!puss!!

2009-12-29 | 23:38:18
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback