Kräftis, Hugo och shoppingsug!

Hola!

Vi hade skitmysigt i går på kräftisen :-) Glömde så klart kameran hemma hos mami och papi snurrig som jag jämt är! Annars hade ni fått sett lite bilder. Men det kommer senare i stället, måste ändå hämta den i dag då lilla familjen tre åker till Hugos uppfödare i dag för att visa upp honom :-) Ska bli så kul att se hur Hugo kommer vara mot sin gamla mami. Ja för nu är ju jag hans mami :-)

Jag har inte så mycket mer nu förrutom att jag är sjuuuukt shoppingsugen, inget ovanligt i och för sig :P


Kommentarer
Josephine säger:

Hejsan Emma! Jag set verkligen upp till dig och dina teckningar och tycker dem är jätte fina. Nu har jag ochså öppnat en tecknings blogg och undrar om de är okej att jag länkar till dig på min sida, som inspiration till andra ?:)

2009-08-15 | 19:39:32
Bloggadress: http://youlookyummie.blogg.se/
Malin säger:

Oohh, har du ritat en av Olsen systrarna?

Mary-Kate Olsen elelr?:)

Snyggt iaf!

2009-08-16 | 09:06:17
Bloggadress: http://maaajjiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback