Ovärt inlägg.

Hej hopp!

Sicket fint väder vi har här i Vässan i dag. Synd att vi inte har utemöbler så man kan sitta ute i solen och blogga. Men det kommer det kommer.
Annars så är dagen oplanerad för min del. Patrik är på träning och ska därefter kolla på deras match som han fortfarande inte kan vara med på då hans fot inte är helt ok dock är den på bättringsvägen. Så det blir jag och Hugo i dag.

Ser att jag har två olästa nya tidningar som ligger och väntar på att jag ska börja bläddra i dom. Så kanske ska ta och göra det. Det blir inte att man läser tidningar lika ofta längre nu när man läser hundratals bloggar typ.

Ha en fin dag i solen mina kära läsare! :-)


Kommentarer
Rosi säger:

Vika fantastiska teckningar du gör! Jag önskar att jag var lika duktig på att teckna.



Hoppas du gillar tidningen CHIC! ;-)

2009-04-13 | 12:07:59
Bloggadress: http://chic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback