God måndag.

God morgon!

Två dagar kvar till självaste julaftonen, hur sjukt är inte det? Gud vad trött jag är på alla människor i detta land som bojkottar julen. Och som hela tiden går on and on om att allt är så stressigt på julen. Hallå, julen är faktiskt bara en gång om året, på oss svenskar (inte alla) låter det som att julen är en gång i månaden. Och om det hade vart så hade jag förstått varför man tycker att det är så jobbigt och stressigt med julen. Varför inte bara njuta en gång om året? Jag är inte värsta julfanatikern men jag är inte heller en julbojkottare. Nej jag är någonstans mitt emellan. Men jag tycker att vi bord uppskatta julen som vi bara har en gång om året. Eller vad säger ni?


Kommentarer
Johanna säger:

Sött!! gjorde åxå om en bild på mammas hund ;)

2008-12-22 | 20:38:24
Bloggadress: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback