Soffa.

I dag var vi uppe med tuppen. För vi skulle få storfrämmande från Katrineholm, nämligen Patriks familj. Och muppig som jag är så måste jag alltid städa innan folk kommer hit, alltid. I dag hann jag dock inte städa så jättenoga men vi hann skura golven, dammsuga och plocka undan lite. Dom var bara här en pyttestund för sen skulle dom åka och handla lite här i storstan ;-)
Även vi åkte och skulle handla. Soffa på Nordik. Vi beställde en svart mjuk divansoffa som var jätteskön och ett svart glasbord. De kommer att komma om typ fyra veckor. Det kommer bli så snyggt här hemma. Pricken över i.
Nu är det dags för lite käk, snart kommer även mamma och pappas valp Ronja hit för vi ska vara vappis-pigor. Haha. Oj oj undra hur det kommer att gå? Hehe.





Så här sussar mina små pojkar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback