Planering.

 
 
Efterssom att pappsen Patrik var på match i uppsala i går så fick lilla prinsessan hänga med till moster Malins salong Kloak och kika medan mammsen fick sig en uppfräschning av barret. Céline skötte sig exemplariskt trots att mamma hade varit slarvig och glömt nappen i bilen. Men så där är det ju alltid nu för tiden, när man tycker att man har varit duktig med planering och att man har allt med sig så lyckas man alltid i alla fall ha glömt något. Och då en sådan liten men ack sådan viktig grej som nappen. Men ja det gick ju bra ändå som sagt.. den här gången ;-) Ja planering planering. Man planerar verkligen ALLT nu för tiden. In i den minsta detalj. Haha. Hela dagen är en plan. Tur i och för sig att jag redan innan jag fick barn gillade att planera. Jag menar allt blir så mycket lättare när det finns en plan.. visst kan saker gå "fel" även då men då finns det ju backups ;-)
 
Just det, Malle tack för håret btw! ♥
Kommentarer
LILITH - Boktokig mamma med borderline säger:

Jag har också en förkärlek för att planera. För vissa är det ett nödvändigt ont, för mig är det nästan ett nöje.

Svar: Skönt att det finns fler som gillar att planera :-)
Emma Damm

2013-05-15 | 17:04:52
Bloggadress: http://www.lilith.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback