Efterkontroll och shoppingtokeri.

 
 
I dag har vi varit på efterkontrollen på MVC min lilla dotra och jag. Det gick superb och mamma vart väl gokänd :-) Haha. Fick även alla papprena från förlossningen. Superkul att läsa! Jag har ju som sagt inga dåliga erfarenheter alls därifrån. Klart det gör ont att föda ut ett barn men mer än så var det inte. Efter kontrollen åkte vi och handlade lite roligheter som blöjor och sånt. Och jag kunde såklart inte stå emot suget efter Newbies bebiskläder inne på Kappahl. Blev en fin sommarklänning, en vit spetsbody och en ny dreggellapp denna gång. Ja denna lilla flicka har inte brist på kläder i alla fall. Man kan ju shoppa ihjäl sig.. farligt farligt. Får skylla på att hon spyr en hel del och då behöver ombyten ;-) Haha kan ju försöka i alla fall.
Kommentarer
Anonym säger:

Är lite nyfiken på vilken vagn nu har ? Kan du inte göra ett inlägg med bilder och skriva varför ni just valde den vagnen? Kram

2013-03-12 | 06:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback