Maria Montazami och flytteri.



När vi var på Make Up Store i dag så träffade vi på självaste Maria Montazami. Som även äger ett utav mina egendesignade halsband sen förrut. Och hennes döttrar har fleeera utav mina smycken.



Jag är heeeeeeeeeelt schluuuut! Jag somnar typ. Jag har hjälpt sissy att flytta i dag, heeelt sjukt vad mycket grejor hon har trots att hon egentligen bara har (hade) en möbel. Fast det kändes nog mer på grund utav den där jäkla trappan vi kånkade ner för hundra gånger. Inte en enda gång ramlade jag. Thanks lord for that. Sedan åkte vi och köpte soffa osvosv. Blev en sväng till IKEA och då fick vi även syn på Maria Montazami när vi åkte upp för rulltrappan så gick hon där nere med sin LV resväska och långa blonda fejkhår. Haha. Supersöt var hon. Hon skulle lansera några sminkgrejor så jag sprang efter och tog kort. Sen åkte vi till stan käka osvosv! Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv. Skööönt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback