Sthlm på fredag.




Wiiie på fredag runt 20:00 åker jag, Karro, Amanda och Maria till Sthlm och partajjar! Först till Collage där vi är bjudna på middag och sen till Whiteroom. Kommer bli så kul :-) Dom har ju öppet till 05:00 där. Kaaaooos. Och jag som är van vid att dra hem från krogen klockan 02:00. Vilket iof aldrig händer.. det brukar alltid bli vid 01:00 redan. Men nu ska jag klarat! Vi lär väl inte komma hem förrän på lördag förmiddag.

Nu gäller det bara att komma på vad man ska ha på sig. Är det samma mode där borta i stockholmia liksom? Haha. Ne men allvarligt, tur att jag har några dagar på mig då att tänka. Detta gjorde ju denna gråa och tråkiga vecka ganska så mycket bättre ska jag säga er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback