Onda ting.




Ser ni hur läskig den här saken ovan ser ut? Usch. Vi var ju hemma hos mami och papi i fredags kväll och sussade där. Och mamma har så mkt sånt härnt. Troll, clowner, tomtar och gud vet vad. Den här mötte jag när vi kom och det var helt svart ute.. huga. Hon ser ju helt ond ut. Typ "haha I'm gonna kill you." När vi skulle gå och lägga oss får jag även se en utav clownenerna i trappan. Patte fick lägga bort den i ett annat rum på direkten, haha. För många skräckfilmer I guess?

Hur som.. I dag ska vi till vässans nya biograf. Vi ska se Titanic 3D, första gången jag ser en 3D film faktiskt. Intressant. Hoppas inte att dom förstör Titanicfilmen eftersom att det är en utan dom bästa filmerna jag någonsin sett.

Ikv. blir det restaurangfesten på Pluto (en nattklubb här i vässan) Har inte varit där på år och dar.. det kommer nog bli askul :-D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback