Dinner at Hedlunds.



Jag, syrran, okänd och Camilla i Lanzarote vintern -97.


I går var vi på middag hemma hos Hedlundarna och Ojala (där fann jag bilden ovan). Så himlans mys. Man har så mycket kul att prata om när man har känt dom sedan man var 1-2 år? Dock är det några år som vi inte har setts på men allt är liksom detsamma. Jag skrattade så att jag fick ont i bakhuvudet.. jag vet inte varför jag får det? Det liksom spänner i fästena där nacken och huvve fäster eller vad man ska säga. Svårt att förklara.. får även så när det drar kallt i nacken. Någon annan som kan få så? Jag har googlat men hittar inget om det, haha! Det är verkligen en sjuk smärta som infinner sig :-/
Kommentarer
Maria säger:

jag får också ont i bakhuvudet om jag skrattar mycket! rätt så obehagligt :P

2012-04-18 | 12:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback