Essie and such.








Här hemma är det tröttstuga deluxe just nu. Patte laddar nog inför comebacken mot hammarby i kväll. Hugo vet jag inte vad han laddar inför. Jag själv har det bara tråkigt. Jag känner för att shoppa. Men när fasiken gör man inte det? Kanske man skulle ta sig en sväng till Erikslund och köpa sig ett nagellack eller ngt? Det brukar räcka. Nagellack är som godis för mig fast bättre. Numera har jag börjat med märket Essie. BÄSTA! Och jag borde veta som aldrig går utan nagellack sedan 9 år tillbaka. Sjukt att dom inte blivit gula.. dom brukar bli det om man inte låter dom andas. Well Essie sitter som berget plus att det 15 ml i dom istället för 13ml som det brukar vara i typ Chanels med flera. Intressant va? Höhö.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback