Shoot me.





PRUTT. Det är inte mycket som går som jag vill just nu. Inte riktigt mycket som är till min fördel. Det är helt sjukt när man tänker på det. Vill dock inte skriva ut varför. Men jobbigt äre i alla fall. Och ja inte fan kan jag göra mycket åt det. Lite mitt egna fel kanske men absolut INTE allt! Men så här är det, allt kommer på en gång. Inget eller allt liksom. Här snackar vi ca 6 grejor som gått/går fel just nu. Jag försöker muntra upp mig själv med att tänka på Thai-resan. Inte ens det går.


På detta så börjar jag bli sjuk IGEN. Jag har fått varit frisk en vecka. Någon där uppe måste ogilla mig starkt just nu. Stackars stackars mig va? Ja faktiskt lite synd om mig är det.



Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

Haha där ser man så lite jag kan om hästar..ser ingen surhet alls.

Han/Hon kanske inte gillade att bli fotad =)



hoppas allt ordnar sig vännen



kramar

2011-10-19 | 11:02:52
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
GG säger:

Ta hand om dig/Er! Det känns som en sliten klyscha men allt går över, efter regn kommer sol!

2011-10-19 | 15:31:08
Helena säger:

Du har sån fin och välkomnande blogg

2011-10-20 | 10:05:56
Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback