Svaret på talet.



"Men halllllååååååp kan du rita lite nångång elleeeer?????"


Men hallå tror du inte att jag vill rita eller? Som fasen att jag vill. Gaah vad jag har ångest för att mitt rit-mood har försvunnit. Jag vill orka rita, jag vill ha inspiration. Jag vill bara känna det där skaparruset. Jag vill känna kliningar i fingrarna. JAG VILLLLLL!! Fan för att ha dessa påtryckta känslor. Varför ska jag egentligen ha det? Vill man inte följa min blogg för att jag inte ritar 24/7 så fine. Jag menar I should not care less. Men nu, nu gör jag det. GAAAH men riktigt stora bokstäver.







Kommentarer
Linnéa säger:

Jag är precis likadan när det gäller att måla, rita, sy - allt skapande. Ibland har man värsta inspiration och flyt och ibland är det bara skit. Men tänk på att ditt skapande är ditt och absolut ingen annans så bry dig inte om alla jäkla skitkommentarer. Du är superduktig och har en bra blogg oavsett du ritar eller inte =)

2011-03-21 | 18:23:00
Bloggadress: http://linneawass.blogg.se/
karin säger:

håller helt och hållet med dig! om man bara läser din blogg för dina ritningar så kan man ju antingen sluta läsa den eller acceptera att du ritar när DU vill/kan. Din blogg är ju trots mer än bara din fantastiska bilder, i alla fall enligt mig! du har en super bra blogg!

2011-03-22 | 16:51:03
Bloggadress: http://karinsandlunds.blogg.se/
karin säger:

Sv: oj nu vart jag helt glad över att du svarade på min kommentar! jag ser din blogg som stor( alltså känd) så nu vart jag jätte glad! massa kramar tillbaka!

2011-03-22 | 17:52:58
Bloggadress: http://karinsandlunds.blogg.se/
Lizzy säger:

Oj, va fint du ritar!

Kreativiteten kommer ju och går hela tiden, har man mycket annat och tänka på så ska man ju inte sätta sig och rita för att man "måste". Vänta tills inspirationen kommer tillbaka, det gör den alltid!

2011-03-27 | 10:29:28
Bloggadress: http://muzicme.blogg.se/
emma säger:

Om du inte kommer på vad du ritar så skulle jag älska att få vara en inspirationskälla?:D / [email protected]

2011-04-17 | 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback