Svar på tal.



Jag brukar inte få elaka kommentarer men fick en från någon feg person i uppsala idag. Tog bort den för jag vill inte ha negativ energi i min blogg. Men ångrade mig sen för jag vill visa er och förklara eftersom att detta är ett sjukt påstående.

"haha http://kandeedrawings.blogg.se/images/2011/ins_128119893.jpg ser du ??? höger tredje uppifrån. det var den du ritade av. inte att du blev inspirerad av en musikvideo och sådant skit. varför är du så falsk? Erkänn bara att du inte kom på't själv utan att du ritatde av. fyfan, nu slutar jag följa din falska blogg bara så du vet. jag såg upp till dig, nu ser jag ner till dig och skakar på hvuudet, vem fan tror du att du är?"

Alltså först vill jag börja med en fråga till dig, vem tror du att du är? Fega människa som inte vågar skriva ut varken blogg (om du nu har en sådan) eller mailadress (Det har alla som brukar internet i dag). Det är sant att den även är inspirerad av Twiggx bild. Vi har haft kontakt och jag har fått tillåtelse att använda Twiggx bilder. MEN den representerar ju mina tankar från början. Jag ritar väl ingen bild som inte får mig att känna något? Personen som lagt upp bilden i sin blogg har endast gjort det för att jävlas. Varför har hon annars lagt upp den samma dag någon timma efter att jag lagt upp teckningen i min blogg? Patetiskt. Jag har inga problem med att skriva ut att den inte kommer från mina egna huvud helt, den är INSPIRERAD. Den är INTE från mitt huvud, står det det någonstans?

Och ja du får gärna sluta följa min blogg, sånna som dig vill jag inte ha som läsare ens. Och jag hoppas den andra personen som du såg bilden hos som verkligen är besatt av min blogg och aldrig kan släppa taget och ägna sig åt sitt egentligen tragiska liv slutar att följa min blogg. Om ni visste. Det börjar bli sjukligt. Riktigt scäry! Hon har fått så många chanser av mig (hon är min halvsyrras halvsyrra därav chanserna) men nu är det fan nog. Detta har pågått i fyra år nu och om detta inte slutar snart kommer jag vidta åtgärder!!





Orginalbilden och en FET jävla länk till Twiggx som är en helt grym fotograf!


Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

kram på dig emma.



du har väl aldrig hymlat om att du gärna inspireras av grymma foton va fan det gör vi väl alla?

Sen var ju låten din inspiration att sätta hjärtat på hörlurarna..och jag tolkade musiken som inspiration till dina känslor.



kram!

2011-01-20 | 14:42:50
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

det är du med emma, så det så =)



är så trött på all denna backstabbing, skitsnack och falskhet som florerar., särskilt i blogosfären..fy fan, spyr på´t!



puddisar och styrkekramar

2011-01-20 | 15:30:24
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
jennifer säger:

Kramar till dig. Du är så stark som står för vad du gör. Instämmer helt med ovanstående talare. :) Kramar

2011-01-20 | 17:13:30
Emma Damm Drawings säger:

Tack så hemskt mycket Jennifer :-) KRAM

2011-01-20 | 17:37:23
Bloggadress: http://emmadamm.blogg.se/
Anonym säger:

förlåt.

2011-01-20 | 19:47:55
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

tack finaste bästaste emma =)



du är så stark!

2011-01-20 | 20:40:03
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
♥ ART BY SOPHIE ♥ säger:

Det är sånt man måste ta när man har en rätt stor blogg antar jag..^^ Men ta inte åt dig, för du är grym!

2011-01-20 | 22:04:28
Bloggadress: http://sophiesdrawings.blogg.se/
zusanna säger:

uhhh jag blir så arg på den personen du har gett en massa chanser. och det värsta är att hon lyckas skitbra med sina grejer.

orättvist!!!!!!

2011-01-28 | 18:03:53
Bloggadress: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback