I'm so blessed.



Min dag har varit bra, vi har packat lite och käkat god mat och varit hos mami och papi :-) Jag gjorde även ett halsband till mamma och en nyckelring till pappa. Det är ju rätt svårt att komma på smycken till killar. Men jag har faktiskt en liten ide. Vi får se om det funkar och om jag hittar alla grejor till det :-) Jag älskar verkligen att får hålla på med mina smycken. Om ni vill köpa en julklapp till någon nu till jul eller till er själva kanske, så kan ni klicka er in på min "bloggshop" Pretty Random Jewellery och shoppa loss :-)

Åh nu är det endast en dag kvar tills vi åker :-) Eller ja en och en halv. Vi ska ha det så mys-pys så. Bara snuff och jag. I really love my life right now. OCH jag älskar ALLA mina nära och kära så mkt ♥


I'm so blessed.




Kommentarer
GG säger:

Hoppas Ni får en helt underbar vecka, mycket kärlek, sol, bad, god mat och dricka.

2010-11-06 | 16:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback