Öronbarnet har blivit öronvuxen.



I natt har jag inte sovit många minuter. Ja det var som jag befarade - öronhinneinflammation :-( Så ja nu går jag på penicillin hela veckan. Kåvepenin närmare bestämt. I natt trodde jag verkligen att min sista stund var kommen, så jävla ont gjorde det. Det var förmodligen trumhinnan som sprack då varet rann ut i hörselgången. Ja, jag har haft problem med detta under hela min barndom, Jag var ett sk öronbarn. Jag var hos öronläkaren så ofta när jag var liten att jag var livrädd för vita rockar vart jag än var har mamma berättat. Jag minns än hur jobbigt det var med den där jäkla syrgasmasken man fick när som skulle operera in plaströren och hur jag spydde efter operationerna. Usch värsta traumat det där var.

I dag är boyie ledig från jobbet och jag är sjuk så vi ska hämta sallad från Vivaldi vid lunch. Mums säger jag och mums säger han.

Nää nu ska jag bädda ner mig i soffan med en korsordstidning.

Bildkälla.

Kommentarer
» iѕaвella szerafia. säger:

Look-alike-utmaning i bloggen. Delta vettja! ;)

http://szerafia.blogg.se/2010/march/look-alikes-ar-du-lik-nagon.html

2010-03-27 | 12:09:30
Bloggadress: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback