IXUS och jag.



I går städade jag här hemma. Tog typ halva dagen. Det känns som att jag dammar, dammsuger, TVÄTTAR och städar för jämnan. Inte så konstigt i och för sig eftersom mina två små grisar här hemma gillar att stöka ner mer än mest. Haha. Men vad är en hemmafru till för? Just precis.


Efter att jag hade städat kom min prins med ett stort P hem och vi åkte då till Media markt för att köpa en ny liten digitalkamera då min Canon ixus 860 brejkat totalt på elba i lördags. Den har jag då endå haft med mig ÖVERALLT i två år, utomlands, fester osv. Den har även hamnat i ett vattenglas då jag skulle filma mina video tutorials till er. Då har far min fått opererat den. Han är duktig på sånt. Men efter i lördags gick den inte att rädda. Tyvärr, för vi var riktigt bra vänner den och jag. Men nu köpte jag uppföljaren och den verkar helt ok den med. Bara det att man är så rädd för att förstöra den när den är så ny och bebisaktig. Att den är rosa är ju ett plus. Jag har ju min kära systemkamera Canon eos 450D också men den tar man ju inte gärna med sig till fester eller till stranden.





 

 

 

Fråga mig inte hur detta har gått till.

 

 

 

 

 

Nya skönheten. Den har ett tufft liv framför sig ;-)

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback