Summerlovin

I dag är det 1:a juni!! Och vad betyder det? Jo SOMMAR! Juni, juli och augusti är mina absoluta favvismånader. Så i dag är jag glad, oh så glad. Nu vill jag bara ha ännu mer sommarvärme så man kan ligga och steka vid poolen hemma hos mam och pap med mina nya bikinis. Och vet ni? Jag har blivit värsta hurtig nu för tiden, jo för jag går ut och går långa promenixar varje dag nu. Stolt Emma. So not Emma style som fjortisarna skulle ha skrivit  ;-) Haha


Vad annars då? 41 dagar kvar till Portugal med älsk. Fifaan vad nice. Mycket tjat om det, som att jag aldrig är utomlands fast det egentligen är tvärt om. Men denna gång kommer det bli extra speciellt förstår ni, sådeså!


Nee nu ska jag ta och promenera till mina pärons firma och hälsa på.








Bild hemma hos mamma och pappa från förra året
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback