Nailchanging.

 



Ja jag böt nagellacket. Jag kände inte för att vara en Blondinbella än. Det kommer om några år.

 

 

Sorry för no update i gåret. Vi åkte till Tuna park (köpcenter) i Eskilstuna i går. Det blev ett par chinos till baby och sen någon köksgrej som skivar potäter, haha. Jag hörde att det skulle vara dåligt väder i dag men det stämmer inte här, ne för här är svetthelge framme och lyser så klart :-) Two thumbs up, wayyy up!

 

I morgon är den dagen jag väntat på läääänge! Dagen med ett stort D. Patriks första seriematch i år. Den spelas i Borlänge och jag kommer vara där. Och innan den ska vi kika in city tyckte mammsen, kul :-) Efter matchen som jag för övrigt hoppas att dom vinner så är det PUUURTY all night long. Det är äntligen terassöppning på bästaste Pluto i morgon :-) Nu gäller det bara att hitta den perfekta outfiten.

 

Så nu: Röja runt i garderoberna!

Kommentarer
lina säger:

tips: borlänge city är inte så mycket och se om det är shopping du har i sikte , satsa hellre på kupolen då =)

2010-04-16 | 11:12:59
Elisa säger:

Nej, du bytte nagellack, inte böt!! ;)

2010-04-16 | 15:47:19
martina säger:

hej sötnows, härligt :D

gud vad du är duktig på att rita, helt fantastisk :D

kram

2010-04-26 | 10:28:15
Bloggadress: http://rikauteliggare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback