Tack är dagens ord!



Gud vad skönt det känns att få stöd här i bloggen när saker och ting känns jobbigt för mig. Vissa av er är ju bara helt underbara. Det värmer något sjuuuukt mycket ska ni veta. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka er.

Out of the blue tänkte jag berätta att Luftslottet som sprängdes var sjukt bra. En utav dom bästa filmerna jag sett rent ut skrivet!

I dag har vi städat lägenheten då mina fina föräldrar kommer hit på tre rätters middag i kväll :-) Mysigt. My how I love them. Det blir ett litet tack från mig och boyie för allt dom gör för oss och hjälper oss med. Det är hjälp med bilar, hjälp med Hugo-vakt, hjälp med firman och hjälp med massor utav annat! Så ja en middag är väl det minsta man kan göra?

Nu hade jag tänkt att rita vidare lite :-)



Kommentarer
mia säger:

du är så duktig emma! älskar dina kläder :)

har frågat dig förut, men du har inte svarat.

finns det inget linne kvar med "life will change" på?

KRAM!

2009-11-28 | 18:37:37
Bloggadress: http://annamariafrida.blogg.se/
Anonym säger:

jag skulle vilja ha en tröja som du har i handen :)

2009-12-01 | 19:22:46
Bloggadress: http://tjockistwins.blogg.se/
oliviaalm säger:

hej skulle jag kunna köpa eller vinna en sån t-shirt lr nått med din konst på ? som med den där chanelväskan ? love it!



mejla mig på [email protected]

puss

2009-12-04 | 18:26:30
Bloggadress: http://ooliviaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback