Sorterat teckningarna.

Jisses Amalia, nu har jag setat i två hela timmar med att sortera alla mina teckningar efter kategorier som: Kändisar, feelings, målade, blandade och ofärdiga teckningar. Och sedan har jag sorterat dom i årtal också. Sånt som skulle ha gjorts för längesen. Måste köpa en till ny pärm också. Över 200 teckningar vart det. Jag märkte när jag sorterade att år 2006 var kändis-teckningarnas tid och 2007 var feelingarnas tid, oj vad jag måste ha haft känslor inom mig då för jag kan lova att dom var många. Favorit-motivet måste vara flickor som sitter på huk och är ledsna. Resten av åren har det varit ganska mixat men 2008 ritade jag knappt någonting.. Kan ha att göra med att jag tog studenten det året, träffade Patrik och hade så mycket nytt i mitt liv att tecknandet liksom glömdes bort.


Kommentarer
Mathilda säger:

shit va grymt! :D

2009-05-14 | 20:27:46
Bloggadress: http://mathildas.blogg.se/
Anonym säger:

grymt duktig :D

2009-05-17 | 21:37:17
Bloggadress: http://walkfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback