Midsommaraftonen.

Jahapp då var midsommaraftonen över. Den var varit jättebra och mysig. Dock glömde jag helt bort kameran på midsommarafton, bra va? ;-) Det blir väl så när man har roligt. Jag hann ta kort när vi kom dit i torsdags och så när jag och Patrik spelade minigolf på förmiddagen i går. För en dag så glömde jag helt bort min kära blogg. Och så ska det var på midsommar och högtider tycker jag. Man ska glömma bort allt annat och bara ha det bra med familj och vänner. Vi åt massa gott och bara hade det roligt. Gustavsviks camping var så jäkla fräsch och kändes absolut inte som en camping. I så fall som en lyxcamping. Helt nytt och så. Annars brukar jag tycka det är lite skabbigt på campingar men inte här inte :-) Här kommer lite bilder i alla fall.










Kommentarer
Anonym säger:

Ja, de gör ja oxå. Ja mår fint och ha en trevlig sommar ! :)

2009-06-20 | 15:52:22
Bloggadress: http://mmmina.blogg.se/
Mia säger:

Sådär ska det va! Familjen, de nära och kära, lite sol, lite regn, gemenskap, värme, kärlek - underbart med sånt oavsett dag på året, viktigt varje dag! Kramis!

2009-06-20 | 19:53:45
Bloggadress: http://fredthevov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback