Snön kan du komma nu?




Jag sitter här i soffan inlindad i en filt och har precis kikat på Jullotta på Liseberg. Inget jag är intresserad av i vanliga fall men nu är ju Chris Medina med så då måste man ju kika :-) Och det visade sig ju vara ganska bra ändå. I alla fall detta program.

I dag har jag slagit in massor utav paket. Gud vad jag äääälskar att slå in paket. BÄSTA! Och fina ska dom vara också :-)

OCH jag trodde verkligen aldrig att jag skulle skriva detta men nu vill jag att snön ska komma. Jag vill få mina jävla julfeelings som aldrig behagar att komma fram.. Och jag tror att med snö skulle det hjälpa. Asså tvi för en julafton utan snö?! Nee det fungerar ju inte bara.

Nu ska jag hoppa i bingen och kika på film med min beloved one.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback