Nyåret som inte kommer att firas i år.



Fyfan vad tråkig denna vecka kommer att bli känner jag. Man kan ju inte göra ett skit när man tar hand om två doggies. Jag börjar bli lite smådepp över att vi knappt kommer att fira nyår i år. Det blir jag, boyie och två dräggliga hundar. KULJUL. Eller KULNYÅR kanske man ska säga. Åh lyckost er som ska få klä upp er värsta fint och träffa vänner och så vidare. Själv ska jag nog sitta här hemma mobbad med en rosa Juicy couture dress. Och smutsigt hår tänker jag fan med ha.

:-(

Det blev en sjuk miss detta år. Först skulle vi fira med min syster och Tobias. Men sen skulle syrran till Barcelona och fira i stället så det sket sig. Sen bestämde vi oss för att fira med mamma och pappa och sen kanske dra ut sen eller något. Men så var detta den enda veckan som mamma och pappa kunde åka utomlands och då gjorde dom så klart det. Det är dom ju väl värda. Men då får vi som sagt agera hundvakt och allt blev bara konstigt med nyåret. Man kan ju inte bjuda hit någon heller nu, det är ju för sent. FAN säger jag bara, faaan! Men om, OM jag skulle få fira nyår och fått valt en helt ny klänning till den dagen så skulle jag valt någon av dessa fina klänningar att fira i.




Och sen hade jag haft ett par skyhöga pumps till!
Kommentarer
nathalie säger:

klänningen i översta vänstra hörnet är helt stunning!



sv:desamma! ;-D

2009-12-28 | 21:13:11
Bloggadress: http://almond.blogg.se/
Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m. säger:

var inte så ledsen över det! jag har inte firat nyår på 2år & jag har då inte lidit för det :) detta året ska jag dock festa till det, men det gör jag ju i vanliga fall med så det hade lika väl kunnat vart en vanlig festkväll :P

2009-12-28 | 22:10:33
Bloggadress: http://linneabrandt.blogspot.com
Anonym säger:

jag vill ha den längst nere i högra hörnet, vart är den ifrån ebbe???

2009-12-28 | 23:13:25
twork säger:

Stackare :( Jag skulle gärna fira med dig :) Det skulle vara ballt att fira med en så duktig tecknare :D Vi skulle ha mkt att prata om ;) <3

2009-12-28 | 23:38:59
Bloggadress: http://twork.blogg.se/
Biz säger:

Snygga!

2009-12-29 | 13:46:11
Bloggadress: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback