Blå/röd/lila/gul fot.

Åh i morse när jag skulle ta morgonprommisen med Hugo så hade jag bara på mig ett linne och en tunn jacka på överkroppen (självklart byxor och trosor på underkroppen) och det var riktigt skönt! Fy så skönt att kunna gå runt så. Jag hoppas verkligen detta håller i sig och att det bara blir varmare och varmare :-) I dag vet jag inte vad vi ska hitta på. Patrik vill i alla fall kolla på hans lags match i dag, som han tyvärr inte kan vara med på. Men jag vet inte vad jag ska hitt på. Skulle vilja ta en fika på någon uteservering på stan eller käka på Vivaldi. Mysmys. Får se om det kanske blir det innan VSK:s match då. Beror på vad älsklingen orkar med sin fot och sina kryckor.

I går sa min bror Fredrik något som verkligen var det rätta ordet på hans fots utseende just nu: SKOGAHOLMSLIMPA. Haha fifan vad vi garvade för den ser verkligen ut som en skogaholmslimpa. Kolla in färgen på den då! Så ser den även ut på insidan och fram över tårna.

Muppfoten.
Kommentarer
michelle säger:

det där såg nog inte så skönt ut!

2009-04-04 | 10:54:02
Bloggadress: http://mmiiichellee.blogg.se/
Athena säger:

nä fy stackare :(

2009-04-04 | 12:34:40
Bloggadress: http://athenaa.blogg.se/
✿Linda H ✿ säger:

urk... men min fot har sett värre ut.. min häst hoppade upp i luften och 600kg landade på min fot!!! den var blå-lila i en vecka... hehehe

2009-04-04 | 15:35:04
Bloggadress: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback