Célines nya säng.

 


 
 
 
 
I ett halvår har jag spanat på blocket efter en imperialsäng i min smak. Förra helgen hittade jag den perfekta i Gävle för ett superbra pris dessutom. Den ska Céline bara ha tänkte jag.. jag struntar i att hon ännu är lite liten för att sova i den ännu. Men typ precis allt gick emot mig och denna säng. Först var den bortlovad till en annan men hon blev sjuk så vi fick ta den för 300:- mer än vad den egentligen kostade från början. Sen skulle vi ha tag på ett släp med kåpa över så att vi kunde lasta hem den.. utlånade överallt. Tillslut hittade vi en på statiol i Irsta. Sedan när vi väl fått hem sängen så är den för tung för mig och Patrik att bära så då får han skruva isär botten och bära den i två delar.. den gick typ inte igenom dörrarna pga dom höga gavlarna. Vilken jäkla pers det var. Men nu - nu står den på plats! Det är dock lite tight om plats då hon nu har två sängar i sitt rum, haha. Men jag ska ändra om lite där inne är det tänkt så det blir nog bra igen tillslut.
Kommentarer
Sussi säger:

Otroligt vacker. Helt värd allt slit.

2014-10-30 | 09:37:13
Bloggadress: http://myawesomedays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback