Semesterplaner.

Sommarens semester håller på att planeras. Dom två sista veckorna i juli är vi lediga. Det blir inget utomlands för oss i år. Jag tycker att det är så mycket mysigare att semestra i vårat fina sommarsverige när man har barn. På vintern däremot åker jag gärna utomlands en vecka eller två. Det som är bestämt nu är att jag och Patrik ska åka till Sthlm i tre dagar ensamma först. Céline får vara hemma hos sin bästa mormor och morfar ♥ Sen efter det åker vi alla tre till gävle i tre dagar och hänger i Furuviksparken. Jag har hört att den ska vara bra för lite mindre barn? Någon med erfarenheter? Åhh jag längtar verkligen till semestern!
 
I dag var vi för övrigt på Célines blivande förskola. Vi fick lite info om inskolningen som kommer att starta 7:e augusti. Här har ni en morsa med blandade känslor inför det kan jag lova. Men så är det väl för alla föräldrar antar jag.. och det är nog bara bra. Annars har vi hängt i lekparken som i stort sett alla andra dagar ;-)
 
 
 
 
 
 
Varför ha bara en spade när man kan ha två?
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback