I´m back ;-)

Nej ju jäklar får det vara nog med denna bloggtorka! Vafasen är det sedan sist jag skrev? 3 månader? Måste vara det längsta uppehållet hitills. Ändå är det just nu jag borde ha som mest att blogga om ju egentligen. Men samtidigt får jag ingen ro att lägga in bilder och skriva texter och sånt tidskrävande när dottern är vaken (hon sover bara 1h om dagen numer). Det är lite konstigt när man kommer tillbaka så här efter ett sånt pass långt uppehåll.. man vet inte vart man ska börja... eller vart man egentligen slutade? Ska man catcha up er om vad som har hänt under dessa tre månader? Det skulle ta för lång tid. Eller bara fortsätta som om ingenting har hänt? Kommer jag ens tycka att det är kul och fortsätta blogga? Ja man får väl se. Men alltså att några få av er fortfarande klickar in här trots detta långa uppehåll är ju beundransvärt.
 
Det har ju hänt en hel del sen sist som sagt. Grejen är den att jag vet inte hur privat jag vill vara i bloggen. Sådant har blivit mer viktigt för mig sedan jag fick barn. Att värna om vårat privatliv. Personlig men inte privat? Men vart ligger den gränsen då? Det värsta jag vet är folk som snokar och det var lite utav den anledningen som jag tröttnade på att blogga där i mars om jag ska vara helt ärlig. Det känns väldigt konstigt när folk som inte föredrar att umgås med oss på fritiden ändå kan läsa om vad vi gör liksom. Haha. Men samtidigt bloggar jag till största delen för mig själv. Det är ju guld värt att kunna kolla tillbaka i arkivet. För ja man glömmer ju så himla fort. Arkivet är mitt facit av livet liksom. Jag vet att jag har förbannat mig själv efteråt då jag var gravid och bloggade i princip 1 gång i månaden. Jag har ofta tänkt att det hade varit superkul att kunna få läsa om den tiden mer. Det är ju ganska stort att vara gravid. Men men jag förstår också.. jag spydde ju nästa halva gravven liksom, hur kul är det att skriva och läsa om.
 
Hur som! Här får ni några bilder i alla fall från den ickebloggande tiden, mest på Céline såklart.. och sen efter det blir det nog att jag bara kör på från här och nu liksom. Så nu får Ni gärna lämna en välkommen tillbaka kommentar eller något, så att jag blir peppad på att fortsätta blogga ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
GG säger:

"Super Emma"...

2014-06-07 | 22:46:13
GG säger:

"Super Emma"...

2014-06-07 | 22:46:50
rönnlund säger:

Äntligen! :D en som har saknat dina blogginlägg är iaf jag! Älskar att läsa dina inlägg ♡♡♡ så mer mer meer ;)

2014-06-08 | 12:24:26
arny säger:

Välkommen tillbaka!! Hoppas du får lust att skriva lite oftare :) /Arny, mamma tilm alba (en vecka yngre än Cèline)

2014-06-08 | 13:40:28
Anonym säger:

Tur att man följer dig på Bloglovin, då ser man direkt när dina inlägg kommer :P Fusk egentlige, men ändå :D

2014-06-09 | 15:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback