Vingåker och Söderköping.







För någon vecka sedan åkte vi till Vingåker factory för att kolla lite dagiskläder till Céline. Typ regnkläder och underställ och sånt som dom behöver. Vi hittade bara ett underställ, jeans till Patrik och lite annat smått. När vi ändå var där så gick vi in på iitala outlet också och jag fick min fina Alvar Aalto vas som jag suktat efter så länge! Sjukt pris för en vas tycker jag men Patrik tyckte att jag skulle ha den och vi fick den ju några hundringar billigare med tanke på outletten. Sen köpte jag även dom fina vinglasen Essence. Även dom har jag suktat efter ett bra tag. Men dom åker inte upp förrän efter flytten (ni kommer att få veta mer om den längre fram).

När vi ändå "bara" var typ 10 mil ifrån så åkte vi även förbi vårat favorithak Smultronstället och käkade glass. Det regnade ju och var dåligt väder.. Perfekt när man ska till smultronstället för det betyder typ ingen kö alls. Jag vet 20 mil plus köa för glass.. Behöver jag ens säga hur mycket vi gillar glass då? ;-) förra året så tänkte jag "nästa år kommer Céline kunna sitta här i egen stol och äta en egen glass" njaa riktigt så långt har vi inte kommit.. Hon är ju väldigt svårflirtad när det gäller att äta denna ungen. Men hon smakade iaf på jordgubbarna som låg på hennes pannkaksglass. Haha nästa år kanske? 
Kommentarer
Serier/film säger:

Mums

2014-12-07 | 01:27:02
Bloggadress: http://efji.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback