Världens bästa mormor & morfar ♥

 
 
 
 
Jag måste bara få tacka min mamma och pappa och Célines mormor och morfar för att dom är världens bästa! Dom ställer alltid upp och hjälper till med lilla prinsessan när vi behöver barnvakt. Gudarna ska veta att det inte alltid är lätt att få ihop tiden när man har en karl som är borta i stort sett hela dagarna pga jobb och fotboll. Vill poängtera att Patrik är världens bästa pappa till Céline och hon avgudar sin pappa. Men det är väääldigt mycket ensamtid som "fotbollsfru". Och nu med barn så har man absolut ingen chans till egentid bara för sig själv längre. Det är liksom jag och Céline i stort sett 24/7. Att bara sticka och typ träna för mig på gymmet på eftermiddagen finns liksom inte. OM man inte har underbara föräldrar som trots att dom bor långt ute på landet och jobbar mycket ändå alltid ställer upp för oss. Det är så himla skönt att se hur trygg Céline är med dem också. Hon skiner upp som en sol när hon får se dem och det är aldrig några problem att lämna henne hos mormor och morfar. Det ger mig som mamma ett lugn OCH en liten frihet några korta stunder i veckan i alla fall. För det behöver ALLA. Man är fasiken ingen superhuman bara för att man är morsa även fast man känner sig som det ibland. Så TACK TACK TACK världens bästa mormor och morfar för att ni alltid finns och underlättar i vardagen för oss tre. Vi älskar er ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback