Skrotunge!


Den här lilla tjejen vill numera gå upp helst klockan 05:00 om morgnarna. Det vill INTE mamma kan jag säga. Inte ens Nyhetsmorgon har ju börjat då förfasen. Det sjuka är ju att hon liksom vaknar superglad och pigg och ligger och klappar händerna. Jag har verkligen varit bortskämd innan då hon vaknat runt 08:00-09:00 varje morgon. Men kände på mig att denna dag skulle komma. Och så ovälkommen den är ;-) 

Något trevligt i dag är i alla fall att jag ska få fixa mina naglar idag. Fick det i födelsedagspresent utav my best Starsistah :-) det var ett tag sedan man fick bli bortskämd med sådant. Fick även presentkort hos en fotvårdsgrejsimoj. Undrar om syrran tycker jag blivit sunkig? Haha nemen det ska bli fint. Nu fattas bara en helkroppsmassage. Borde egentligen alla få en gratis efter man gått med en unge inom sig i 9 månader.

Nästa blogginlägg blir nog om det här med barn och kön då det verkligen är på tapeten runtom i bloggar just nu. Har lite att tycka till om där även jag. Var ett tag sedan jag tyckte till nu. För lugnt och skönt kanske ;-)
Kommentarer
elin säger:

Jaha liten svikers där va, gå o fixa fossingarna någon annan stans än hos moi va! ;-) hehe

Svar: Vadå du gör väl inte fotvård? :-s
Emma Damm

2013-09-12 | 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback