Minnestavla.

 
 
 
 
 
Äntligen har jag tagit tag i att göra Célines minnestavla med hennes allra första kläder som hon bar på BB, på glaset står det "We don´t remember the days, we remember the moments". Åh så små och puttinuttiga kläderna är. Vi visste ju inte könet innan så vi hade med oss en blå och en rosa body. Det känns inte alls längesedan men i morgon är det fasiken 8 hela månader sedan. Självklart får ni er en månadsrapport  morgon också. Och J-A det är bedrövligt hur dåligt jag bloggar these days, I know. Men med en liten röjare här hemma så är det fasiken inte lätt att få tiden till det.
Kommentarer
Denise - Mamma till Noah! säger:

Åh va fint!! Ja tänk att de små liven redan är 8 månader. Det går för fort!!

2013-09-24 | 16:08:11
Bloggadress: http://danajs.blogg.se
Sandra säger:

Hejsan , jag undrar vart du har köpt den minnestavlan?:) den var ju hur fin som helst ! Skriv gärna tillbaka så snart som möjligt!:)

Svar: Här kan du hitta tavlan: http://www.borett.se/mobile/product.html/skap-memories-for-vagg
Emma Damm

2013-10-06 | 20:26:50
Anonym säger:

Hejsan , jag undrar vart du har köpt den minnestavlan?:) den var ju hur fin som helst ! Skriv gärna tillbaka så snart som möjligt!:)

2013-10-06 | 20:28:25
Tessah säger:

Hej! Vart har du köpt minnestavlan??? Superfin! Och grymt fin blogg du har!! :D

Svar: Tack så mycket :-) Oj jag kommer inte ihåg.. men någonstans på internet. Testa att googla på minnestavla :-)
Emma Damm

2014-02-01 | 16:50:47
Bloggadress: http://www.tessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback