2 månader kvar.

 
 
 
 
Först, vad många nya ni är som kikat in. Vart kommer ni ifrån? :-) Vart är jag länkad? Välkomsi i alla fall!
 

Om precis 2 månader eller 61 dagar åker vi till placet ovan. Arguineguín i Gran Canaria närmare bestämt. Vi tänkte först på Thailand men att flyga så många timmar med en sån här aktiv bebis som Céline känns sådär just nu när hon kryper. Arguineguín känns därför som en bra första resa för Céline. Om man räknar bort Danmark. Det känns inte riktigt som utomlands ;-) Vi flög ju inte dit i alla fall så allra första flygturen blir det i alla fall. I och för sig låg hon ju i magen när vi var till Grekland.. men ni förstår ju vad jag menar.  Gud så skönt det ska bli. Som jag längtar. Och detta hotell är sånt där familjehotell med Lollo&Bernie och grejor. Dessutom har vi ordnat så att vi får vagn, resesäng och massa annat för småbarn på hotellrummet. Det känns viktigt nu. I och för sig har vi en bra resevagn och så men då slipper vi släpa på den nu. Ju mindre att släpa på desto bättre. Vi har ju bärsele till resan så det blir nog bra.
 
Jag har ju alltid älskat att resa och levt för resorna typ så ingen är gladare än jag. Det kommer ju nästan vara 2 år sedan sist. Det är nästan inte ok när man annars brukar resa åtminstånde 1 gång om året ;-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback