Céline - 10 månader.

 
 
 
Två ynka månader kvar så är hon ett år mitt lilla pyre. vad har hon lärt sig sedan sist då? Jo nu reser hon sig mot ALLT och går även efter grejorna. Så man kan säga att det är väldigt mycket pass nu för mamma och pappa. Hennes armar kan vara vääääldigt långa. Förra veckan rev hon ner mina favoritrenar i porslin som då gick i tusen bitar. Buhu då vart mamma ledsen i ögat.

Hon går/springer med hennes gåvagn och börjar bli riktigt stadig. Dock kan hon inte vända på vagnen själv så det blir mycket vända-på-vagn för mamma och pappa. Hon sätter sig själv från stående. Andra tanden är nu på väg upp. Maten går så där fortfarande, hon tar dock bitar i munnen nu och smakar på dom men att svälja dom är en annan femma. Men det kommer väl, man kan ju inte vara bäst på allt ;-)

Vi har hunnit med ett besök på akuten också. Efter tre nätter av skrik och gråt pallade vi inte trycket något mer och åkte till akuten mitt i natten. Men allt såg bra ut förutom feber och lite svullnad i örat. Som tur var blev det inte något sämre.
Kommentarer
Sandra - mamma till Lykke säger:

Olagligt söt liten tjej ! Kan tänka mig att det blir mycket passande. Min lilla tjej är 6 månader nu och börjar så smått ta sig framåt. :)

2013-11-25 | 10:42:51
Bloggadress: http://sandrasodergren.blogg.se
GG säger:

<3 <3 <3

2013-11-25 | 13:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback