Vallby friluftsmuseum.

 
I dag hängde vi (öppna förskolan) på Vallby friluftsmuseum. Hur mysigt som helst eftersom att det var sånt underbart väder. Solen sken och det kändes verkligen som sommar. Bilderna är tagna med iphonen.. därav inte den bästa kvaliten speciellt eftersom att dom är tagna på avstånd och med inzoomning. Här på bilden har ni i alla fall en utav grisarna.. så jädrans stor.
 
 
 
 
En get med sin nykläckta lilla killing. Åh vad jag hade velat gosa med den där lilla killingen.
 
 
 
 
 
 
Nappträdet där man får hänga upp sina gamla nappar när man ska sluta med dom.
 
 
 
 
 
Kusen och lite får. Hur ljuvligt doftar inte hästar? Känns alltid som att jag är 10-14 år igen då när jag hade mina egna ponnysar.
 
 
 
 
 
 
Sedan vart det picknick i gräset. Céline ville mest ligga och snurra runt runt.. det är typ det enda hon gör nu för tiden. Sen blir hon ap-förbannd när hon väl ligger på mage och vill genast bli tillbakarullad igen.. sen håller det på så, haha. Dagen har varit supermysig men nu är jag helt slut och vi har fullt upp här hemma med massor utav bak och förberedelser inför dopet.. det kommer över 60 pers så det är endel. Att baka till så många är ju inget man gör på en förmiddag märker jag nu.. haha. Nu fick jag en liten paus och Céline och jag väntar på att pappa Patrik ska komma hem så att vi kan åka till lokalen där vi ska fika efter dopet i morgon. Vi ska göra i ordning med all dekoration och det där så det inte blir så mycket att tänka på i morgon.
 
 
 
Kommentarer
GG säger:

Kvalitetstid! Låter som Ni haft en fantastiskt fin dag :-)

2013-05-17 | 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback