Rensning av Célines garderob.

 
Klädhög som ska vikas och förvaras i en plastback.
 
 
 
Bodysar.
 
 
 
 
Byxor. Glömde fota dom vikta klänningarna, pyjamasarna, overallerna, koftorna och mössorna. Men orkade inte ta upp det igen.
 
 
Det är sjukstuga här hemma och då får man sysselsätta sig med saker som är mindre ansträngande. Som att rensa i Célines garderob till exempel. Detta är hennes kläder i storlekarna 50 och 56 som nu är för litet. Mest neutrala färger eftersom att vi inte visste könet innan. Varje gång jag får lägga bort ett utav hennes plagg så gör det ont i hjärtat på mig. Och att kasta eller sälja kläder skulle jag verkligen inte klara av. Kanske blir det att jag säljer endel plagg om några år. Men absolut inte favoriterna, dom ska sparas till Céline när hon blir stor.. kanske hon då vill ha dom om hon får barn någon gång i tiden? Hon kommer få göra vad hon vill med dom. Mamma och pappa har tyvärr inte kvar några utav mina kläder från när jag var bäsing. Synd hade varit coolt om Céline hade kunnat bära något som jag hade på mig som liten bäs.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback