Mys i solen med moster Malle.

 
 
 
I dag har vi myst med moster Malin, Céline och jag. Fast först var vi på öppna förskolan och sjöng lite. Det var sommarvärme när vi satt och njöt av en sallad på kajen i solen. Så myyyys. Men måste ta fram Célines solhatt nu tror jag. Det är svårt att veta hur man ska klä dom små liven. Man vill ju varken att det ska vara för varmt eller för kallt för dom. Nåja efter lunchen åkte vi ner på stan och kikade lite. Nu är jag helt slut.. man blir så trött när första solen kommer tycker jag.. man är inte riktigt van efter en hel höst och vinter.
Kommentarer
Denise - Mamma till Noah! säger:

Härliga bilder=)

Svar: Tack :-)
Emma Damm

2013-05-13 | 08:58:56
Bloggadress: http://danajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback