Försvunnet inlägg.

 
En teckning jag ritade på mig själv år 2006.
 
Men ååh kul att jag satt och skrev ett lååångt inlägg (långt för att vara mig) om vänskap i dag och så försvann inlägget när jag skulle byta kategori på det. Suck. Orkar inte skriva nytt heller.. men kanske hann några läsa det i alla fall.. jag får skriva om det när jag har ork igen. Typiskt när jag äntligen tar mig tid och bloggar liksom.
 
Nee nu ska jag baka till dopet på lördag. Oj så mycket bilder ni kommer att få se då :-)
Kommentarer
Sandra säger:

Åh, vilken fin bild :) hoppas ni får en mysig helg och ha så trevligt på dopet :) kram

Svar: Tack så jättemycket :-) kram
Emma Damm

2013-05-17 | 19:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback