Célines dop.

 
 
 
Gudfar Pontus, gudmor Malin, Mamma Emma, Céline och Pappa Patrik i Badelunda kyrka 18-05-13 .
 
 
 
 
70 sånna här klänningservetter vek jag.. tog ett tag vill jag lova.
 
 
 
 
 
 
Dessa vagnar klippte, vek och klistrade jag ihop själv och placerade ut på borden lite här och var.
 
 
 
 
Egengjorda vimplar. Gjorda i papp. Ser att bilderna fick lite dålig kvalité nu när jag förminskade dom.. typiskt.
 
 
 


 
Även dessa ugglskor som jag hade som dekoration vek, klippte och klistrade jag ihop själv. Dessa var riktigt pilliga att få ihop.
 
 
 
 
 
 
Sugrör med fina texter på.
 
 
 
 
 
Fikabordet. Och detta var tyvärr den enda bilden jag fick på våra egengjorda cupcakes. Tyvärr med tandpetarna sittandes kvar i all stress också. Dom sitter i pga att vi hade folie över natten över dom.
 
 
 
 
 
Egengjorda cakepops. Oreos innuti och vit choklad utanpå.
 
 
 
 
 
Finaste doptårtan som vi beställde. Den är dock felskyltad på bilden.. det står prinsesstårta. Ändrade det efter att  bilden var tagen. I tårtan var det kindefluff. Så himlans god.
 
 
 
 
Prinsesstårtor.
 
 
 
 
 Presentbordet.
 
 
Dopet var riktigt lyckat. Céline var glad hela dagen. Och det är ju inte alltid småbarn är det om man säger så ;-) Mommy is proudie! Tack till alla er som kom och förgyllde Célines dopdag ♥
Kommentarer
GG säger:

Du får snart ett eget TV program som heter "Pyssel Emma". Måste bara få tacka en gång till, allt var helt enkelt briljant! Kul också med en prälle med glimten i ögat ;-)

Svar: Ja det vore något det! Det är vi som ska tacka för att ni kom :-)
Emma Damm

2013-05-20 | 08:47:44
Sanna säger:

Men gud så duktig du är, så fint! =) Vad lik din flicka är sin pappa! =)
Och dig också givitvis =)

Svar: Tack vad snäll du är :-) Ja gud dom är superlika, inte så mycket av mamma i henne, än iaf ;-) tur att det är jag som har fött henne så att vi vet att jag är mamman i alla fall. hihi. Din pojk är ju dig upp i dagen :-)
Emma Damm

2013-05-22 | 13:41:16
Bloggadress: http://sannafuentes.blogg.se/
Sanna säger:

Jo men det är hon, ser jätte mycket dig i henne :) men dom brukar säga att dom brukar vara mer lik pappan i början. Ja han e väldigt lik mig men själv tycker jag han e jätte lik Crille också men det ser inte andra för att han e så mörk som mig :)

2013-06-03 | 01:33:15
Bloggadress: http://sannafuentes.blogg.se
pernilla säger:

hur vik du skorna och servetterna?

2013-07-14 | 20:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback