Céline - 5 månader.

 
 
 
Okej jag vet att jag ofta skriver att tiden går fort liksom dom flesta småbarnsföräldrar gör. Men nu är det verkligen läskigt hur fort det går. Det är nog en kombo mellan att vara småbarnsförälder och att det är sommar. För sommaren går ju alltid snabbare.

Nåväl hur har vår lilla tjej utvecklats denna månad? Jo hon är först och främst mycket starkare så nu är det helt okej att ligga på mage, vilket hon har hatat fram till nu. I bland gör hon även som små armhävningar. Vi har bytit till sittdelen på vagnen då det började bli tråkigt att ligga. Än kan hon inte sitta själv utan hon lutar sig för mycket framåt som en fällkniv när vi försöker. Hon har hittat sina fötter och ligger och klämmer och känner på dom mest hela tiden. Hon har dock inte lyckats få in dom i munnen ännu. Men med munnen pruttar hon däremot för fullt.

Första förkylningen och magsjukan har hon hunnit med denna månad också. Lilla pluttan. Det värker i mammahjärtat när sådant sker vill jag lova. Vi har ju testat massor utav olika smakportioner också. Än har vi inte lyckats hitta något som är topnotch för fröken finemang. Det mesta är urk men vi ger inte upp. Hon har även varit på sin första semester. Vi var till Danmark en vecka med familjen och det gick hur bra som helst att resa med skruttan.
 
 
 
 
Kommentarer
Sandra säger:

Grattis fina Celine på 5-månadersdagen :) hoppas allt är bra med er :) kram

Svar: Tack så mycket snälla du! :-) Är bara lite nyfiken, känner vi varandra eller hur hittade du hit? :-) Ha det bäst, kramar
Emma Damm

2013-06-25 | 21:31:29
Malle säger:

Världens finaste!! <3

2013-06-25 | 22:42:07
Sandra säger:

Jag minns inte hur jag hittade till din blogg faktiskt :) köpte ett linne av dej i maj 2010 och sen köpte jag några smycken i december samma år :) så jag har läst din blogg i lite mer än 3 år och tycker det är jättekul och läsa den :) kramar

2013-06-27 | 12:49:34
pernilla säger:

ååå vilken fin klänning, vart är den köpt? tänkte också på den rosa fina filten du hade i några inlägg ovanför?

Svar: Klänningen är från Polarn och pyret och den rosa filten är från H&M :-)
Emma Damm

2013-07-12 | 11:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback