Tacksamhet.

 
 
Ja det här med bebiskläder.. I går kom Patrik hem med detta ovan, en body och en haklapp som Céline fått från hans fotbollslag VSK. Supergulligt utav dom tycker jag. TACK. Jag är en sån där som uppskattar precis allt hon/vi får. Jag har alltid lovat mig själv sedan långt tillbaka att alltid uppskatta gåvor man får. För mig är tanken det finaste i det hela. Jag tänker på det extra mycket nu eftersom att Céline får så himla mycket kläder av nära och kära som kommer och hälsar på. Jag blir så himla glad för varenda plagg hon får. Man har ju alltid sin egna stil men jag skulle aldrig inte använda kläder hon fått i gåva bara för att det inte är den stilen jag föredrar. Och jag är även väääääldigt noga med att hon ska hinna använda alla kläderna hon fått minst 2 gånger. Storleken 50 växer dom ju som sagt ut fort så det gäller att organisera i garderoben så inget hamnar underst och glöms bort.
 
Så den dagen jag inte skulle visa tacksamhet vill jag att någon slår mig hårt i huvudet med en spade för otacksamma människor är det värsta jag vet.
Kommentarer
Malle säger:

Men guu vad gulligt!!!

2013-02-16 | 22:34:58
Bloggadress: http://malland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback