5 år tillsammans med dig.

 
 
Det händer mycket just nu :-) I dag har jag och min älskade varit tillsammans i hela 5 år! Och Céline fyller 1 vecka. Tänk om jag hade vetat för exakt fem år sedan att jag skulle ha en 1 veckas gammal bebis tillsammans med Patrik om fem år. Det hade jag nog aldrig trott på då jag på den tiden inte alls ville ha barn. Tänk vad allt kan ändras. Och tur är väl det. Ser ni så småttiga vi var på bilden btw? Den är från 2008. Jag tycker nästan Patrik ser ut som en liten pojke där. Han var ju i och för sig bara 22 också :-)
Tack för dom här 5 åren med dig älskling. Jag hoppas på flera flera år till tillsammans med dig. Eller rättare sagt alla år tillsammans med dig ♥
 
Tack för att du finns
för att just du andast bredvid mig
att just din vindpust stryker min arm
så full av längtan en gång

tack för att du såg mig som jag är
och oss som vi kunde vara
tillsammans och var och en för sig

tack för att du är
och lever
så nära mig

stort tack
Kommentarer
GG säger:

På bilden är Ni helt schpiel ;-)
Vilken fin dikt!
Jag önskar Er all lycka och välgång i livet.
Fortsätt hålla lågan brinnande, mata den med kärlek....

2013-02-01 | 17:48:26
GG säger:

På bilden är Ni helt schpiel ;-)
Vilken fin dikt!
Jag önskar Er all lycka och välgång i livet.
Fortsätt hålla lågan brinnande, mata den med kärlek....

2013-02-01 | 17:48:44
Malle säger:

Vad fiina ni är!! Grattis grattis grattis!!

2013-02-02 | 08:09:21
Bloggadress: http://malland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback