Packning & Trasig mobil.

I natt drar vi till soliga Gran canaria. Att packa inför en resa med en tiomånaders är fasiken inte det enklaste. I alla fall inte med Céline som är superkänslig med mat så vi måste ta med burkmat för 8 dagar. (ja det är det enda som duger för fröken, och då inte vilka barnmatsburkar som helst heller ska jag passa på att tillägga) Ja så då blir det blir ju en ca 16 burkar att ta med då. Heavy heavy med tanke på att hon inte får ha ett eget bagage med. MEN! så kom vi på den briljanta idén att köpa denna resväska till Bugaboon. Så vi kan ta med Buggan, vilket vi för det första är skitglada över eftersom att resvagnen inte går att vända på åt vårat håll och vi vill ha henne åt vårat håll. Än är hon ju lite för liten för att sitta framåt. Speciellt nu när vi är på en helt annan plats då kan det bli lite väl mycket nya intryck. Och dessutom så kunde vi packa med det mesta av maten i vagnväskan. Tydligen väger dom inte den väskan. Vi tryckte även ned lite blöjor i väskan. Nu tror jag i alla fall att jag har koll på alla Célines tusen prylar. Däremot har jag nog glömt hälften till mig själv. Men vad gör väl det? Åt en själv kan man ju nästan alltid fixa saker på plats.
 
Jo justja något typiskt hände i dag när jag äntligen skulle hämta ut ett paket. Jag tappar iphonen rakt ner i stengolvet när jag står i kön på posten.. vad händer? Jo hela skärmen är pajj. Går inte att göra något alls. Som tur var så kom i alla fall Patrik ihåg numret så vi fick ut paketet. Men problemet med min skärm kvarstår ju. Ska åka till 3 snart och kolla om jag får en lånemobil eller något. Tur att man har försäkring i alla fall. Kanske är det bara bra att man utnyttjar den med tanke på hur mycket man betalar för den hela tiden. Höhö.
 
 
Därav blir det inga nya bilder utan ni får istället ta del av dessa bilder nedan från 10 månadersfotograferingen.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback