Julen 2013.

 
 
På morgonen fick Céline öppna hälften av våra paket till henne. Och Patrik och jag bytte så klart våra också :-)
 
 
 
4 ynka paket under granen var ej till Célines men just dom fyra skulle hon ha ;-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hugo fick så klart också paket. Vet inte om han blev besviken på innehållet eller om han vart trött efter paketöppnandet? Hehe
 
 
 
 
 
Nya hammarbänken gillades.
 
 
 
Patriks ena paket var störst i år.
 
 
 
Ombytt och fin inför jultomten hemma hos mormor och morfar. På klänningen står det "My first christmas 2013"
 
 
 
 
 
 
 
Älskade flicka vad mamma älskar dig ♥
 
 
 
 
Kusinerna Amelia och Alina kom också så klart.
 
 
 
Julstök inför middagen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jultomten kom även till vårat hus. Mysig julafton var det. På kvällen spelade vi spel och mös till Tomten är far till alla barnen. Sedan sov vi över hemma hos mamma och pappa. Det enda, eller DEN enda som saknades var min syster Malin som nu bor i Australien. Hon var dock med och öppnade julklappar via skypen men det blir ju inte riktigt samma sak. Saknade min spelkamrat på kvällen speciellt, vi brukar alltid vinna hon och jag. Perfect team ;-)
Kommentarer
Denise - Mamma till Noah! säger:

Härliga bilder!=) Gott nytt år!

Svar: Tack detsamma snälla du :-) kram
Emma Damm

2013-12-31 | 08:51:25
Bloggadress: http://danajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback