News i Célines rum ♥

 
 
 
 
 
 
 
Guuud vad sämst jag har varit på att blogga. Så trist att jag är så slapp med det. Det är så himla kul att ha en blogg på det viset att man kan kolla tillbaka i arkivet vad som pågick då och då :-) Jag måste försöka bli bättre på att uppdatera.. Men vi får se hur det går. Man har ju inte all tid i världen nu när man har en bebbe kan jag ju säga ;-)
 
Nåväl här kommer i alla fall lite uppdates från Célines rum. Ugglekudden och gardinen har jag sytt själv. Jag är helt stolt över dom med tanke på att det är 10 år sedan jag sydde sist och det var på syslöjden i högstadiet. Visserligen älskade jag att sy och fick höga betyg i det men man glömmer ju så fort!
Kommentarer
Elin säger:

Vilka underbara detaljer :) Hon kan skatta sig lycklig som fått en sån fin mamma som dig Emma <3

Svar: Oj tack så hemskt mycket Elin, det värmde gott. Gulliga du! ♥
Emma Damm

2013-04-24 | 19:52:15
Bloggadress: http://ellliiinnn.blogg.se
Anonym säger:

Hej Elin! Vad fint allt är i Celines rum! Undrar var du köpt de lillaväggkuber?

Svar: Hejsan, Emma heter jag ;-) kuberna kommer från märket sebra :-)
Emma Damm

2015-09-22 | 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback