I got some love on my car this morning.

 
Inte nog med att det äntligen låg snö på marken i morse utan jag hade även fått ett hjärta ritat på min motorhuv i snön :-) Såna här småsaker gör så himla mycket i vardagen tycker jag. Min fina älskling.
Update om bebis och graviditet är att jag nu ibland kan känna kroppsdelar när jag känner på magen. Typ en fot, ett huvud eller en armbåge. Det känns så himlans mycket mer verkligt nu. Innan har jag inte riktigt fattat att det verkligen är en riktig bebis där inne. Eller det har jag väl men inte på samma vis. Kan också meddela att det nu är ca 7 veckor eller 57 dagar kvar till BF.
 
Och i helgen är det äääntligen december och första advent. Vilket betyder julpyntning, julmusik och julebak! Gosh så mysigt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback